fredag 12 december 2014

Lucka 12: En bild från i somras som väcker din sommarlängtan

Alla bilder från Sverige i somras. Där jag inte var.

Jag har skrivit om det förut, vad himla sämst det var att missa Historiens Bästa Svenska Sommar, och följa den på avstånd via bildbombning i sociala medier.

Mest av allt längtar jag till sommarstugan, där alla mina barndoms somrar utspelade sig, tillsammans med mina kusiner. Nu har flera av kusinerna egna barn och Gael har en massa tremänningar som tillbringar sina somrar där istället. Nästa sommar får Gael också vara med och leka.

Den här bilden är från ett födelsedagskalas i somras i stugan. Där inte jag var med.

Det här är lucka tolv från Emily Dahls bloggjulkalender 2014: Minnen från året som gått

4 kommentarer:

  1. Ååå känner verkligen igen det där!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att Historiens Bästa Svenska Sommar är skyldig till att vi bestämt oss att flytta till Sverige. Att något som varit ett kanske plötsligt kändes som en akut bra plan.

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.