lördag 20 december 2014

Lucka 20: En bild från ett äventyr du gjort i år

När vi ändå är inne på Stilla Havs-resan så bjuder jag på den här bilden. Stilla Havskusten är Colombias bästa surfkust, så jag passade på att testa. Tänkte "jag kan ju åka snowboard, hur svårt kan det vara?". Ganska svårt, visade det sig, särskilt momentet att ställa sig upp och hålla kvar balansen på en vinglig bräda som forsar fram på en våg. Väl stående var det lite som med snowboard, faktiskt, men det var inte så lätt att komma dit. Men när jag väl lyckades: bland det roligaste jag gjort! Blev lite sugen på att säga upp mig från jobbet, sälja lägenheten och flytta till Stilla Havskusten och surfa hela dagarna.


Det här är lucka tjugo från Emily Dahls bloggjulkalender 2014: Minnen från året som gått

6 kommentarer:

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.