lördag 15 oktober 2011

Halvvägs

Graviditetsräknaren här på bloggen visar att det gått exakt hälften av tiden på den här graviditeten.

20 veckor har gått, 20 veckor kvar. 140 dagar och 140 dagar.

Jag har hört så många gånger att tiden går otroligt långsamt när man är gravid, att det är en enda lång väntan på något annat. Jag vet inte om jag håller med, själv tycker jag att det var alldeles nyss vi fick de där två strecken på stickan. De första tjugo veckorna har rusat förbi. Vi får se hur det går med resten.

6 kommentarer:

  1. Jag tycker också det var nästan precis som du skrev om din graviditet, men tiden går så himla fort. Du är otroligt fin!
    Kram, Maria.

    SvaraRadera
  2. Tiden kommer inte sakta ner, tro mig. Jag kan knappt fatta att det bara är 11 (!!!) veckor kvar för mig. Vad fin mage du fått förresten :)

    SvaraRadera
  3. Den långsammaste tiden det är den sista två månader, när man är så angelägen för att känna bebis och man vill inte väntar.
    Vad fin du är!!!

    SvaraRadera
  4. Mammas machete: Tack!

    Maria: Visst gör den! Och tack!

    Ingela: Tack kusinen! 11 veckor, wow! Hur går det med allt?

    Colombiana: Ja, det kan jag tänka mig!

    SvaraRadera
  5. Yay, halvvägs! Vad fin du är!

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.