onsdag 25 maj 2011

Nervöst

Och NU kom mejlet. Det där som går ut till alla studenter och lärare på Escuela de Estudios de Género och som bjuder in alla som är intresserade att komma och lyssna på uppsatsopponering.

Jag har fått såna mejl ett par gånger under min studietid på masterutbildningen. Den stora skillnaden är att den här gången står det att uppsatsen vars opponering man får vara med på har titeln El aborto en Colombia: Cambios legales y transformaciones sociales och att författaren är ingen mindre än yours truly.

Nu slog nervositeten till. Den 7 juni klockan 10 smäller det.

9 kommentarer:

  1. Det kommer gå så jäkla bra!

    SvaraRadera
  2. Spännande - men det ät klart att det kommer att gå bra!

    SvaraRadera
  3. Heja, heja! Du kommer vara bäst!

    SvaraRadera
  4. Det kommer helt säkert att gå bra! :)

    SvaraRadera
  5. Jag kommer att sitta bänkad i soffan här hemma den 7 juni kl 10. Colombiansk tid förstås. Vore det svenska tid, vore jag ju för tidig och man kan väl inte bänka sig så många timmar för tidigt till nåt som sker i Colombia?!

    SvaraRadera
  6. Heja heja dig!!! Kram

    SvaraRadera
  7. Vad det ska hållas tummar då.

    SvaraRadera
  8. Så himla snälla ni är allihopa! Jag lovar att berätta hur det gick (och när det verkligen blir, för nu verkar datumet ändras - det skulle väl inte vara Colombia om det först satta datumet var det slutgiltiga...)

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.