måndag 22 november 2010

Kom och titta på mig allihopa

Om det skulle vara någon som råkar befinna sig i Bogotá i veckan och tycker att det här med våld mot kvinnor är intressant och viktigt tänkte jag tipsa om en föreläsningsserie som Universidad Nacional ordnar hela den här veckan apropå den 25 november som vi ju alla vet är internationella dagen mot våld mot kvinnor.

Om ni klickar på det jättepluttiga programmet blir det stort och läsbart och då ser ni att undertecknad i egen hög person kommer att föreläsa på tisdag om "Det institutionella våldet mot kvinnor och abortstigmat". Välkomna, om ni har vägarna förbi:

4 kommentarer:

  1. Synd att jag inte är i Bogotá. Det hade varit riktigt kul att få se dig i aktion.

    SvaraRadera
  2. Jag har hört att det regnar så mycket hos er. Annars hade jag svängt förbi.

    SvaraRadera
  3. Kommer nog lite sent för att hinna vara med men vi kan kanske hoppas på ett referat

    SvaraRadera
  4. Jag undrar hur det hela gick?

    Övertygade du hela auditoriet om dina åsikter eller??

    Jag vämtar med spänning på ett referat.

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.