torsdag 4 november 2010

Karibien, here we come!

Efter en massa om och men har Oscar och jag ÄNTLIGEN bokat flygbiljetter för att resa till Karibien över jul!

Inte alls så länge som vi skulle vilja, för vi har varken pengar eller ledighet till det, men i alla fall, fyra julhelgsdagar vid Karibiens grönblåa hav:
Vi åker på morgonen den 23 december och tillbaka på kvällen den 26. Kort men tillräckligt länge för att jag ska få sitta på julafton i bara bikini och lyssna på vågorna och titta på hur solen går ned över Karibien. Ljuvligt.

9 kommentarer:

  1. Åh! Va bra, då ska vi också boka. Men vi tar bussen dårå. Måste man boka det långt innan också eller är det lungan om man bestämmer sig någon vecka innan?

    SvaraRadera
  2. Jajebox! Vi styr upp på mejlen. Puss.

    SvaraRadera
  3. Happ. Jag är inte alls avundsjuk :-(

    SvaraRadera
  4. Åh, vad härligt! Ser ut som ytterligare ett av Karibiens många paradis. Ska ni bo i en sån där liten söt hydda också?

    SvaraRadera
  5. Du kommer säkert att sakna snön.

    SvaraRadera
  6. Vi ska faktiskt bo i en liten söt hydda... I hängmattor.

    Pappa: Det kommer jag nog, men det är smällar man får ta för att få fira jul i Karibien...

    SvaraRadera
  7. Bara. Lite. Avis.

    Hoppas ni får en finfin jul i Karibien, så ska jag glädjas med er när jag huttrar i Närke. ;)

    /Frun

    SvaraRadera
  8. Som sagt...en smula avundsjuk!

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.