måndag 27 maj 2013

Blogg-cliffhanger

Ni har kanske märkt att det är en urusel frekvens på blogginläggen härinne på sistone. Det är inte så att jag har tröttnat, inte alls, det är bara det att jag inte hinner. Det händer nämligen en massa annat spännande i livet nu som tar upp all min tid. Det är spännande grejer och nya planer och jag kan inte berätta något om det ännu.

Så jag gör en klassiker och säger A utan att säga B, men ni får veta tids nog och tills dess får ni hålla till godo med något litet inlägg nu och då.

Jag återkommer.

17 kommentarer:

  1. oh! spännande. hoppas det är bra nyheter och planer och att allt går bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra nyheter och planer, återkommer sen!

      Radera
  2. Återkom gärna med ett inlägg om den senaste överenskommelsen angående jordreformer i Colombia. Dina analyser är alltid så lättillgängliga och bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, hörrni! Vad smickrande. Ska se om jag lyckas få till något.

      Radera
  3. Inte ens en ynka liten ledtråd...?

    SvaraRadera
  4. Spännande, ser framemot att höra mer om det framöver :)

    SvaraRadera
  5. Håller med Åsa. Du kan ju inte bara hålla oss på halster såhär? :).
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  6. Oh vad spännande, vad det än är!! Lycka till med allt.

    SvaraRadera
  7. Så spännande! Ser fram emot att få veta mer. Bra planer och nyheter kan det aldrig bli för mycket av.

    SvaraRadera
  8. Jag har på känn... Måste maila dig och fråga!

    Anna Granström.

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.