tisdag 9 oktober 2012

Klart grabben ska ha ett passerkort

Numera kan han komma och gå som han vill när han hälsar på mamma på jobbet. Han är ju trots allt representant för det internationella biståndet.


PS Om ni undrar varför bloggen ser ut som den gör är det för att jag försökte installera en snygg ny mall som jag laddat ner, men det blev bara pannkaka av alltihop, så jag återgick till bloggers tråkiga standardmaller och ledsnade halvvägs i fixandet. Det ska nog bli ordning i stugan igen tids nog.

13 kommentarer:

  1. Hihi, det gäller att börja tidigt med viktiga passerkort :)

    SvaraRadera
  2. Det är så jävla gulligt att jag dör lite.

    SvaraRadera
  3. Finaste passerkortet jag någonsin sett :)

    SvaraRadera
  4. amengu så söt, vilket passerkort :)

    SvaraRadera
  5. Hola, me permito tomar contacto contigo porque soy colombiana pero viví muchos años en Suecia. Ahora estoy de nuevo en Bogotá y me gustaria tener contacto con otras suecas. No encontre donde escribirte de una manera más personal y por eso te escribi acá. Me consigues en FB.

    Att. Maira Castro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hola!
      Mi correo es dalen.annika en gmail!
      Saludos

      Radera
  6. Grymt coolt!

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.