tisdag 15 mars 2011

On the radio


Jag är inte bara TV-personlighet här i Colombia utan jag pratar också i radio. I morse var jag inbjuden till ett program på universitetets radiokanal för att debattera ett förslag som konservativa partiet lagt för att ändra konstitutionen så att rätten till liv garanteras "från befruktningsögonblicket till den naturliga döden", det vill säga för att kunna totalförbjuda abort och eutanasi, som idag är tillåtet i vissa fall i Colombia.

Vill ni lyssna på programmet finns det under 15 mars här.

6 kommentarer:

  1. Oj, oj! Vilket blir nästa media? Du har varit i TV, tidning, radio..
    Har jag glömt nåt?

    Ja, vad blir det härnäst??

    Hoppas att du lyckas förmedla din åsikt så den når fram dit den ska.Jag håller med om allt det du säger i denna fråga i alla fall.

    Blir du numera stoppad av folk på gatan för att de vill ha din autograf än eller??

    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Annika, jag förstår varför dina föräldrar brinner av stolthet över dig. Nu är jag ju inte din mamma eller pappa. Jag träffat dig färre gånger än de flesta av mina andra goda vänner, men jag är likafullt så stolt över dig och det du gör - framför allt över den du ÄR. Kram!

    SvaraRadera
  3. Det gäller att synas, jag googlade på ditt namn och det blev 142 träffar dom flesta tillhörde dig. Så förutom dom gamla medierna så finns du på nätet också.

    SvaraRadera
  4. Bra där! Heja dig. Hinner inte lyssna nu men gissar att du som vanligt sa välsigt bra saker!

    SvaraRadera
  5. Men alltså! Nu blir jag alldeles rörd! Vad fina ni är.

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.