söndag 6 mars 2011

Lite bilder från annafirandet

I fredags var det dags för Annas födelsedagsfest. I vanliga fall är mitt sociala liv ungefär noll och inget tills uppsatsen är inlämnad, men vissa undantag måste faktiskt göras i nunnelivet. Ett alldeles självskrivet sådant är när Anna går och fyller 29. Det händer ju inte varje dag, och ett sådant firande kan man ju inte missa.
Bilden blir större om man klickar på den
Eftersom hon bara planerar fira en endaste födelsedag i Colombia inom en överskådlig framtid gällde det att göra det enligt konstens alla regler. Vilket i Colombia innebär att hyra in en parranda vallenata som kommer och spelar vallenato i vardagsrummet som överraskning till födelsedagsbarnet.

Det blev mycket lyckat. Resten av helgen... gissa? Uppsats, uppsats, uppsats.

3 kommentarer:

  1. Jag fyller år snart. När jag ser på bilderna får jag lust att komma till Colombia och fira.

    SvaraRadera
  2. Jag lovar, kommer du hit ska jag ställa till med ett hejdundrande födelsedagskalas för dig!

    SvaraRadera
  3. Ser mycket skojigt ut. Och tävlingen på bilden nere i mitten: du vann :)

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.