lördag 28 augusti 2010

Kära uppsats,

du trodde kanske att du skulle komma undan idag, eller rent av i helgen, bara för att Oscar och jag har målat sovrum nästan hela dagen och jag har ignorerat din existens.

Men nu råkar det vara så att fantastiska La Mesa por la Vida y la Salud de las Mujeres har lånat ut hela sitt arkiv till mig. Pärmar fyllda med information, och ett helt USB med opublicerade dokument, med databaser över alla fall de har haft, statistik och analyser.

Så jag har faktiskt jättemycket att skriva om.
Och det är faktiskt några timmar kvar på dagen, och en hel morgondag kvar på helgen.

Så tji fick du, uppsatsen. Nu har jag laddat upp med en kopp svart kaffe och den sista kvarvarande biten av Marabou mjölkchokladen från Sverige som jag fick av Nina. Så nu, uppsatsen, nu tar jag itu med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.