lördag 21 september 2013

10 saker jag tycker om

  1. Mitt barn.
  2. Min man.
  3. Långfrukost med dagstidningen
  4. Game of Thrones. Oscar och jag slukar den serien. Nu är det bara några få avsnitt kvar på tredje säsongen, HUR ska vi stå ut tills 2014 när fjärde säsongen kommer? Det är ju jättelänge kvar. Alla andra serier bleknar i jämförelse.
  5. Dansa salsa. Dansa överhuvudtaget, men allra helst salsa.
  6. Språk. Jag vill alltid lära mig fler språk. Allra helst finska.
  7. Ost. Livet är fattigare utan ost. En av de främsta anledningarna till att jag slutade vara vegan.
  8. Resa till nya platser.
  9. Resa hem.
  10. Årets första snö. Den morgonen man vaknar och det är alldeles vitt utanför fönstret, det är den bästa morgonen på hela året. Åh, vad jag saknar det.

4 kommentarer:

  1. Va!!
    Inte mamma och pappa....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns fler än tio saker jag tycker om här i livet, listan ovan är bara ett urval, så oroa er inte...
      Kram!

      Radera
  2. Apropå nr 4: det är bara att börja läsa böckerna! Fast bokserien är ju inte heller avslutad, men de är bra.

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.