fredag 5 december 2014

Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit

För två veckor sedan var jag för första och hittills enda gången i livet med på vimmelfoto i en alldeles riktig skvallertidning. Det var Colombia Diversa, Colombias motsvarighet till RFSL, som firade tioårsjubileum med specialinbjudna gäster. Där var kongressledamöter och riksåklagaren och Ana Elisa och Elizabeth och Claudia, och halva colombias progressiva politiska elit. Och så jag och några kompisar. Vi är med på bild nummer sex i det här bildspelet. Jet-set, liksom.

Min arbetskompis Nathalia, jag och min före detta kollega Paola som numera jobbar med genusfrågor på nationella fredssekretariatet

Det här är lucka fem från Emily Dahls bloggjulkalender 2014: Minnen från året som gått

6 kommentarer:

  1. Creme de la creme. Underbart.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tidigare har du skrivit en hel del om att flytta tillbaka till Sverige. Det är längesen du skrev något om detta nu, hoppas/vill du (ni) flytta tillbaka till Sverige eller är du nöjd som det är?

    Ha en fin dag :)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ja, jag har inte skrivit så mycket om det på sistone, men planerna är kvar. Vi tänkte sätta dem i verket ordentligt nästa år, tills dess är vi nöjda här!
      Kram

      Radera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.