torsdag 23 juni 2011

Första möhippan

Igårkväll ordnade tre vänner en möhippa för mig. Det var en fantastisk kväll som inleddes med en timmes bastubad. Jag har nog inte bastat sedan jag var hemma i Sverige sist och igår upptäckte jag hur mycket jag saknat det.

Efter bastun åkte vi hem till Dafna för att bli ompysslade. De hade nämligen hyrt in en person som kom och gav oss alla manikyr och mig pedikyr dessutom. Allt det ackompanjerat av gott vin och god plockmat.

Som grädde på moset fick jag presenter! Mycket fina, mest inriktade på själva bröllopsnatten skulle man kunna säga.

Det var en fantastisk kväll, precis vad jag hade önskat om jag fått välja själv.

Nu väntar den stora möhippan som är nästa fredag, samtidigt som Oscars svensexa, vi ska tydligen sammanstråla senare på kvällen på ett salsaställe. Det blir spännande att se vad de hittar på till den, men ni kan väl alla hålla tummarna med mig att jag slipper Colombias vanligaste möhippa-/svensexaingrediens, en strippa?

3 kommentarer:

  1. Å vilken mysig möhippa! Precis som man vill ha det. Och ja, jag håller tummarna för att du slipper strippan!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! =) Hoppas nästa möhippa blir lika bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med en så trevlig möhippa. Här väntar midsommarfirandet.
    Kram Pappa

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.