lördag 25 juni 2011

Första gästerna har anlänt

Finfint bokpaket
Första bröllopsgästerna från Sverige kom igår, eller snarare idag för planet var försenat och landade först klockan ett på morgonen.

Det var Sara och hennes pojkvän som kom, och åkte. Idag tog de nämligen planet till Cartagena för att tillbringa två veckor i Karibien innan de kommer tillbaka till Bogotá dagen innan bröllopet.

Med sig hade de svensk choklad, prinsessan och prinsen i form av kylskåpsmagnet och ett helt underbart bokpaket med böcker på både svenska och engelska så att Oscar också kan läsa. Precis vad jag hade önskat mig utan att ha gjort det uttryckligen.

Vi hann med en liten promenad in till centrum och en kopp colombianskt kaffe innan det var dags att återvända till flygplatsen igen.

Med gäster på plats i landet känns det verkligen att bröllopet är runt hörnet, idag är det exakt två veckor kvar! Jag undrar om nerverna ska börja sätta in snart.

2 kommentarer:

  1. Å, jag vill också ha bokpaket! Tror jag ska skriva en liten lista och råka lämna till någon eftersom jag fyller år ganska snart =)

    Två veckor är ingenting ju, snart är ni gifta!

    SvaraRadera
  2. Gud vad kul! Två veckor går ju superfort, ska tänka på er! Kram.

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.