tisdag 9 juli 2013

Två år

Idag var det två år sedan vi tågade in till tonerna av Chapel of love och lovade varandra inför släkt och vänner att vi ville leva tillsammans, Oscar och jag.

Förra året lyckades vi visst få till ett litet firande på själva årsdagen.

Det gjorde vi ju inte i år, skulle man inte kunna säga. I morse var en helt vanlig morgon, med frukostfix och förskolelämning och det vanliga vardagskaoset. Det var först när jag kom till jobbet och kollade i kalendern som jag tyckte att datumet verkade lite bekant.

Och en vardagskväll, efter en av de där nätterna med för få timmars sömn och en heldags jobb på det, var varken Oscar eller jag särskilt sugna på firande. Vi skålade med varsin minishot kubansk rom, resten tar vi till helgen. Då kirrar vi barnvakt och gör stan tillsammans.

-----
PS. Vårt bröllop: soundtracket, vigseln, middagen, festen, bröllopsnatten och lite extra foton.

14 kommentarer:

  1. Grattis på er dag! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och åh, ny blogg, den hade jag helt missat!

      Radera
  2. Grattis till eran dag.

    Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Grattis! O så fint att ni uppmärksammar eran dag. Själv har jag tyvärr noll koll på både datum och år jag o J blev tillsammans. :) Stor kraaaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och tja... sådär jättebra koll har vi nog inte ändå, vi lyckades ju knappt komma ihåg datumet...
      Kram!

      Radera
  4. Grattis, och hoppas det blev... Blir? ...en fin helg istället!

    Anna Granström.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det blir det nog, vi ska ut ikväll!

      Radera
  5. Vi lyckades också glömma vår tvåårsdag! Kom på det några dagar senare när någon frågade hur länge vi varit gifta. Hoppsan.

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.