måndag 1 juli 2013

Cirkus Gael!

Förutom en hel låda med arvegods härifrån kom Karolina med en annan present också. Hon hade släpat med sig ett helt cirkustält till Gael i handbagaget(!!!).
Gael älskar det. Han sätter sig därinne och fnissar för sig själv medan Oscar och jag går runt och säger vaaaar är Gael? tills han kiknande av skratt tittar ut genom öppningen. Det roligaste som finns just nu.


PS Jo, det finns tält att få tag på även här, bara det att alla vi hittat var skitfula - antingen blå med racerbilar eller rosa med prinsessor. En cirkus är ju så himla mycket roligare, och då måste den importeras från Sverige eftersom IKEA av någon helt outgrundlig anledning inte har ett enda varuhus i hela Latinamerika.

10 kommentarer:

  1. Fint tält! Skulle också vilja ha ett sånt att sitta och fnissa i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns på IKEA, det ryms en vuxen därinne :)

      Radera
  2. Har dock hört rykten (av en kompis som uppgav sig ha hört det på chilenska CNN) om att ikea ska öppna i tre länder i Latinamerika. Hoppas, hoppas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, HOPPAS! H&M ska tydligen öppna i Bogotá i en inte alltför avlägsen framtid, men IKEA skulle ju smälla långt högre!

      Radera
    2. H&M har redan öppnat en butik i Santiago, var där senast i förmiddags:) men håller med om att ikea skulle smälla högre.

      Radera
  3. Jag skulle också älska den leken, men jag skulle nog sitta alldeles tyst så att ingen hittade mig. Sen när alla ledsnat på att leta, lämnat rummet och det blivit tyst skulle jag krypa ut och lägga mig på soffan :-)

    SvaraRadera
  4. Underbar present!! Sånt måste vi köpa till V. Kanske en ypperlig ettårspresent?

    Anna Granström.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tror jag vore en alldeles perfekt ettårspresent! Rekommenderas starkt!
      Kram

      Radera
  5. Åååå ett sånt tält (Ikea år 2008 fast med grodor på) var den enda fristaden i mitt hem under något år. Regeln var nämligen att man var tvungen att vara tyst när man var inne i tältet. Helt nytt och jättespännande för mina ståhejiga galenfisar.:) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehehe! Den regeln kanske vi skulle ta och införa...
      Kram!

      Radera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.