torsdag 18 april 2013

Ja, jag är tillbaka

Om ni undrar, alltså. Jag var bara borta en vecka, jag kom hem igen i fredags.

Och Cuba var helt fantastiskt, vilket fascinerande land, helt klart bland de mest intressanta platser jag besökt i hela mitt liv.

Bilder kommer. Inlägg kommer. Jag måste bara först ta igen en veckas missat jobb, och ta hand om barnet som har fått en släng av förkylning-tandsprickning-amningsavslut-mammasaknad och uttrycker det genom vredesutbrott och matvägran.

Nåväl. Jag är hemma. Vi hörs snart.

5 kommentarer:

  1. Har saknat dig och ser fram emot inlägg och foton!

    SvaraRadera
  2. Härligt, ser även jag fram emot reseanekdoter och foton!

    SvaraRadera
  3. Å vet hur det känns, kämpar med amningsavslut nu med min ettåring...Puh

    SvaraRadera
  4. Kul! Spännande! Berätta mer!

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.