torsdag 30 december 2010

Que los cumples feliz, muy feliz...

Idag är det 31 år sedan jag föddes på Norrlands Universitetssjukhus i Umeå. Den händelsen firar jag på ett helt annat ställe i världen.

Jag har önskat mig sång och tårta på sängen av Oscar, och sen middag på en restaurang som jag inte bestämt ännu. Jag tänker mig indisk mat. Det tänkte jag förra året också och det gick inte så bra, men skam den som ger sig.

Medan jag ligger i sängen och väntar på tårtuppvaktning tänkte jag bjuda er på en colombiansk födelsedagsklassiker, den vallenaton som spelas på alla födelsedagsfester: Tu cumpleaños med Diomedes Díaz:


Hoppas ni får en fantastisk dag, det tänker jag ha!

6 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis!

    SvaraRadera
  3. Grattia fina lilla Stumpan :-)

    Jag hoppas att du får en fantastisk födelsedag!
    Och att du i år lyckas med din indiska mat, fast den ifjol var inte så dum den heller!

    Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Tack för gratulationerna!

    SvaraRadera
  5. Aaay, los recuerdos!! :)
    Y feliz cumple, un poco tarde...
    Sofía

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.